• Emisiuni
  • Pariu cu viata

Cum s-au distrat tinerii din LaLa Band in vacanta de Paste. Fotografii inedite de la mare, din varf de munte sau de acasa, din sanul familiei

Membrii LaLa Band, trupa vedeta a serialului “Pariu cu viata”, difuzat in fiecare miercuri, de la 21.30, la Pro Tv, au avut parte de o vacanta de Paste inedita, petrecuta pe malul marii, in varf de munte, sau acasa, in jurul mesei traditionale, cu toti cei apropiati alaturi si cadouri speciale de la Iepuras.

In noaptea de Inviere am mers impreuna la aceeasi biserica unde am fost si anul trecut, am luat lumina si am cantat impreuna cu cele cateva mii de oameni care erau acolo. A doua zi de dimineata a venit Iepurasul si ne-am bucurat, am daruit si am primit cadouri. Am petrecut impreuna cu familiile noastre asa cum se face la o astfel de sarbatoare. Am ciocnit oua rosii si am mancat pasca si cozonac. A fost frumos asa cum cred ca a fost in fiecare familie de crestini. Am primit si am daruit iubire oamenilor care ne sunt aproape. Iepurasul a venit cu dulciuri, parfumuri "de cuplu", carti si hainute noi de aceeasi culoare si o sa radeti, jucarii :D”, spun Criss si Vlad.

Asa cum mi-am propus, anul acesta de 1 mai am plecat la mare cu prietenii, unde m-am bucurat de o vreme superba. Am reusit sa fac plaja si sa ma bronzez, ba chiar am avut curaj sa intru in mare, desi temperatura apei nu era una destul de ridicata. Dupa cele cateva zile… de vara as putea spune, nu am putut rata ocazia de a petrece Pastele cu familia, asa ca le-am facut o supriza parintilor si sambata am ajuns acasa, la Buftea”, declara Alina Eremia.

Stiam sigur ca ma asteapta acasa mama si fratele meu, proaspat venit din Germania, ca sa petrecem impreuna aceste sarbatori. O data ajuns la Constanta, am observat ca mama mea este mai fericita ca niciodata, foarte implinita sa aiba amandoi baietii acasa. Totul a fost foarte frumos si distractiv si s-a incheiat in ziua de luni cu un gratar delicios. Printre toate aceste mese bogate am reusit sa fac si plaja, fiindca vremea s-a putut compara cu mijlocul verii si evident ca nu am lipsit nicio zi din sala de forta”, povesteste Dorian.

Sarbatorile mi le-am petrecut in familie, undeva in Moldova, ocazie cu care mi-am incarcat bateriile. Am facut foc de tabara, am vizitat manastiri. Parintii mei au dorit sa fim nonconformisti anul acesta, astfel ca ne-am deplasat si am dormit intr-un camper (o rulota moderna), lucru ce a sporit apropierea de natura, pentru ca fiecare cafea de dimineata am baut-o pe iarba, intre copacii de mar, iar seara numaram stelele de pe cer. Sunt fericita ca am o familie frumoasa si cu suflet tanar, care ma inspira zi de zi”,  povesteste Sore.

Am sarbatorit Pastele in Constanta impreuna cu Dorian, familia lui, prieteni si colegi. Am fost la plaja, m-am relaxat la soare si m-am plimbat cu ski-jetul. Am fost sa luam lumina de la o biserica foarte frumoasa din lemn, de pe malul unui lac. Dupa zilele petrecute la mare m-am intors acasa si am sarbatorit cu familia”, spune Rapha.

Cu ocazia Pastelui am avut cateva zile de relaxare alaturi de cei dragi. M-am bucurat de zilele insorite si de vremea calduroasa, m-am plimbat si m-am si bronzat un pic, iar acum am bateriile incarcate pentru filmari si concerte ”, spune Alexia.

“In aceasta vacanta de Paste am fost la Sibiu, la nasii mei, impreuna cu parintii, unde am petrecut cateva zile splendide. In noaptea de Inviere am fost la o biserica foarte frumoasa, de unde am luat lumina. A doua zi am petrecut in familie si cu prietenii apropiati. Am stat la povesti si ne-am simtit excelent! :)”, spune Bubu.

Vacanta aceasta a fost perfecta din toate punctele de vedere. Am petrecut mai mult timp cu familia, lucru pe care il vroiam de mult. Am urcat la Babele, am fost la Cascada Urlatoarea impreuna cu familia. Am preferat sa merg la munte, mi s-a parut cel mai adecvat decor pentru sarbatorile Pascale. Aer curat, natura si... multe poze :))” , spune Liviu.

Vacanta de Paste am petrecut-o la mare, alaturi de cativa dintre colegii mei din LaLa Band. A fost foarte frumos pentru ca am fost inconjurata de oameni foarte dragi alaturi de care m-am simtit foarte bine! Am prins si o vreme superba si eu si Alina am profitat de soare”, povesteste Ana Baniciu.

Gallery

Citește și

Ultimele articole

Top citite

Cele mai recente videoclipuri din emisiune Pariu cu viata

Articole pentru emisiune Pariu cu viata